Struktura društva
Društvo na čijem je čelu direktor, strukturirano je kroz službe koje u suradnji sa renomiranim izvođačima radova, prvoklasnim odvjetničkim uredima, osiguravajućim kućama i bankama, koristeći vrhunske programske aplikacije obavlja sve poslove upravljanja na zadovoljstvo svojih klijenata.
Budući da je upravljanje nekretninama vrlo važna djelatnost usmjerena očuvanju i povećanju vrijednosti nekretnina kao oblika najvrijednije materijalne imovine pojedinca i zajednice, bitno je povjeriti svoju zgradu na upravljanje renomiranom upravitelju koji raspolaže znanjem, organizacijom i tradicijom kao što je tvrtka ZadarStan d.o.o.
U svom poslovanju tvrtka ZadarStan posebno vodi brigu o točnosti i ažurnosti podataka, transparentnom načinu poslovanja, uvažavanju zahtjeva predstavnika i suvlasnika, suradnji prilikom odabira izvođaća, raspoloživosti suvlasnicima i izvan radnog vremena (održavanje skupa suvlasnika), a sredstvima zajedničke pričuve upravlja pažnjom dobrog gospodarstvenika.
Uz osobni pristup svakom klijentu, nudimo stručno savjetovanje o svim segmentima upravljanja, te brzu i stručnu obradu zahtjeva.
Uprava društva
Upravu društva predstavlja direktor koji obavlja poslove organizacije i rukovođenja društvom.
Služba općih poslova
Služba općih poslova nadležna je prvenstveno za poslove vezane uz:
- pripremu prijedloga Međuvlasničkog ugovora
- pripremu ponuda za ugovaranje upravljanja i izradu Ugovora o upravljanju
- osiguranje zgrade
- pripremne radove i koordinaciju u postupku povezivanja knjige položenih ugovora sa zemljišnom knjigom
- prijem predstavnika i suvlasnika, te održavanje sastanaka vezano za rješavanje problematike održavanja zgrade
Financijsko računovodstvena služba
Financijsko računovodstvena služba između ostalog, nadležna je za poslove vezane uz
- knjigovodstveno praćenje sredstava zajedničke pričuve
- čuvanje i pohranjivanje cjelokupne financijske dokumentacije zgrada
- prisilnu naplatu SZP, odnosno slanje opomena neurednim platišama, podnosi prijedloge za ovrhu u dogovoru sa predstavnikom zgrade, u suradnji s pravnim zastupnikom Društva prati postupak prisilne naplate do okončanja i daje redovita izvješća o stanju pokrenutih ovršnih postupaka
- izradu i dostavu godišnjih financijskih izvještaja zgrade
- obračun naknade predstavnicima s izradom pripadajućih zakonskih obrazaca
- obračun naknade čistačicama s izradom pripadajućih zakonskih obrazaca
- knjigovodstveno praćenje obveza po kreditima
- plaćanje utroška zajedničke električne energije zgrade i vođenje evidencije
- prikupljanje sredstava zajedničke pričuve, odnosno pripremu i otpremu računa i uplatnica
- analitičko knjiženje ostalih troškova i prihoda stambenih zgrada kojima one raspolažu,
- izvještavanje o stanju sredstava zajedničke pričuve na zahtjev predstavnika i suvlasnika
Tehnička služba
Tehnička služba nadležna je za:
- redovno održavanje zajedničkih dijelova i uređaja zgrada, uključivši potrebna godišnja atestiranja
- hitne popravke
- nužne popravke i
- izvanredno održavanje zgrada
- povremeni i godišnji pregled zgrada
- izradu godišnjeg programa održavanja zajedničkih dijelova i uređaja
- tehnički prijem zgrada
- prijavu šteta vezano za osiguranje
- izradu elaborata i troškovnika
- provođenje dogovorenih radova, te nadzor istih
- čuvanje i pohranjivanje tehničke dokumentacije zgrada
Osim navedenih osnovnih poslova, vršimo sve ostale poslove sukladno Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima, te ostaloj pravnoj regulativi vezanoj za upravljanje i održavanje zgrada, kao i Ugovoru o upravljanju.
U svakom od segmenata poslovanja svim suvlasnicima trudimo se pružiti što kvalitetniju uslugu, a organiziranjem cjelodnevnog dežurstva, hitne intervencije moguće su tijekom 24 sata radnim danom i blagdanom.